کارگاه تابلو سازی غرب تهران و کارگاه تابلو سازی شرق تهران
کارگاه ساخت تابلو در غرب و شرق تهران و همچنین منطقه یک تهران و دفتر فروش و سفارش ساخت تابلو در شمال تهران طبق استاندارهای روز آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد. مشتریان گرامی میتوانند با تماس و ارسال درخواست سفارش با کارشناسان از طریق لینک واتساب و تلگرام در سریع ترین زمان ممکن سفارش ساخت تابلو خود را ارسال و همان روز پیش فاکتور دریافت نمایند. سابقه بیش از 20 سال و ثبت برند در سال 90 با رزومه کامل و قوی بیشترین تابلو ساخته و نصب شده در در سراسر کشور را به ثبت رسانده است.
کارگاه ساخت تابلو در نزدیکترین لوکیشن به مغازه شما؟
اصلا نگران فاصله زیاد یک تابلوساز معروف و برند و کارگاه ساخت تابلو در منطقه خود نباشید. با یک تماس و ارسال اطلاعات مورد نیاز هر لحظه اراده نمایید در کنار شما خواهیم بود دلیل راه اندازی کارگاه ساخت تابلو در غرب و شرق تهران به دلیل نزدیکی به کارفرمایان و سرعت در ارائه خدمات ساخت و نصب تابلو بوده است. ما در کارگاه مدرنترین تابلوها رو در کمترین زمان و با کیفیتی باور نکردنی آماده تحویل مینماییم.
تا به حال برای شما پیش آمده زمانی که قصد ورود به مغازه ها، فروشگاه ها و یا مکان های تجاری و یا اداری را دارید اولین چیزی که توجه شما را به خودش جلب میکند تابلو آن کسب و کار است. میتوانیم به بیان ساده بگوییم تابلو مهمترین عامل شناسایی و تبلیغات موثر برای یک کسب و کار می باشد. اولین اساس ارتباط با مشتری و جذب مخاطب بیشتر تابلوی سردرب مغازه می باشد. مردم فروشگاه ها و کسب و کارهای مختلف را از طریق تابلوی آنها شناسایی میکنند. در دنیای امروز، تابلو های بسیاری در طول روز نظر ما را جلب می نماید سردرب مغازه ها، بیلبوردهای خیابان، بیلبوردهای تبلیغاتی پاساژها با توجه به درک صحیح مخاطب از اثر بصری به طور یقیین میتوان گفت تابلوسازی و تبلیغات محیطی اصلی ترین راه جذب مخاطب و بازاریابی در دنیای امروزه می باشد. یک اصل مهم که نباید فراموش شود این است که تابلو ها شناسنامه و هویت کسب و کار شما می باشند پس حتما در طراحی و ساخت و کیفیت تابلوها دقت فراوانی داشته باشید. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که یک تابلوی اثر گذار چه مقدار در فروش شما میتواند موثر باشد. اثرات یک تابلو برای کسب و کارتان پایدار هستند زیرا علائم بیرونی 24 ساعته روزانه، هفت روز هفته و 365 روز در سال مشاهده می شود. تابلو یک ابزار بازاریابی اقتصادی است به ویژه برای کسب و کارهایی که منابع مالی نامناسب دارند. در حقیقت، هزینه هر هزار نفر نسبت به سایر اشکال تبلیغات سنتی که شامل روزنامه ها، تلویزیون و رادیو هستند، به مراتب کمتر است. در تابلو های مغازه و فروشگاه ها ی مختلف معمولا باید فراوانی اطلاعات نادیده گرفته شود. شما باید کل موضوع را در پنج ثانیه یا حتی کمتر انتقال دهید. در عین حال، لازم است که خاص و سازگار باشد. این بخش ازکسب و کارتان Call to Action از تابلوی شما است. طبق یافته های اخیر کارشناسان بازار بر روی ارزش تابلو ها و سردر های کسب و کارهای نوپا و کوچک و همچنین تاثیر آنها در رفتار مشتریان ,با توجه به این مطالعات، حدود 75 درصد از پاسخ دهندگان یا هشت نفر از 10 نفر به خاطر تابلو ها تشویق شدند که از فروشگاه بازدید کنند 68 درصد اظهار داشتند که تابلو و سردر از یک مغازه خاص نشان می دهد کیفیت کالا آن به چه صورت است.از سوی دیگر، تقریبا 60 درصد از آنها پرسیدند که فقدان نشانه یا تابلویی مانع از ورود آنها به فروشگاه ها می شود. در همین حال، 60 درصد از موسسات تجاری، معاملات خود را اعلام کردند، فروش و سود به طور متوسط 10 درصد پس از تصمیم به ایجاد تغییر در تابلو ها افزایش یافت. ما به عنوان کارشناسان این عرصه با حدود بیست سال سابقه اجرایی و رزومه قدرتمند به لحاظ کیفیت شما را راهنمایی می کنیم. ما با هر مشتری مشاوره می کنیم و از سوالات مهم برای کمک به تصمیم گیری در مورد تابلو مناسب استفاده می کنیم جزئیات مربوط به بودجه، جو و محیط، ارتفاع، نور و مقررات و همه مسایلی که برای ایجاد یک تابلو مهم است، با دانستن این جزییات به شما راه را نشان می دهیم.اولین قدم شناخت ماهیت کارتان است:
- آیا تابلوی یک ساختمان است و یا تابلوی اطلاع رسانی است؟
- آیا تابلوی تجاری است؟
- آیا تابلوی مغازه است؟
- آیا در فضای باز قرار دارد یا فضای بسته؟